Un nou an, un nou început


A mai trecut un an. Un an plin de bucurii, de lacrimi, de împliniri şi de eşecuri. Un an în care am iubit şi am urât în egală măsură. Un an în care am mai îmbătrânit puţin.

În noaptea de Revelion, am renunţat la trecut. Anul vechi s-a pierdut în negura timpului, luând cu el viaţa mea de până atunci. Amintiri, regrete şi sentimente, toate au dispărut, lăsând o urmă de deşert în urma lor. La miezul nopţii, o nouă poartă s-a deschis. Zorii unui nou început au răsărit, eliberând Speranţa din Cutia Pandorei. Urmele unei vechi iubiri s-au mistuit în flăcările timpului, lăsând loc unei alteia mai pură, mai nevinovată. Un înger cu ochi de smarald a coborât printre fulgii de nea, aducând o picătură de primăvară într-un suflet veştejit. Un boboc de trandafir a înflorit, înfigându-şi adânc rădăcinile într-o existenţă stearpă. Un zâmbet ca o rază de lumină a transformat un spectru într-o făptură vie, trezind din somn o inimă ce uitase să mai bată.

Noaptea dintre ani a fost o noapte magică. O noapte în care totul ne era permis, chiar şi să visăm. O noapte în care am avut voie să iubim şi să sperăm. O noapte în care ne-am promis că vom fi mai buni şi mai înţelegători. O feerie de lumini şi zâmbete. Un sentiment molipsitor de fericire într-un decor alb, de basm.

Un trecut renegat, o nouă iubire şi un nou început. Un miracol ce se întâmplă o dată pe an. Însă, în restul zilelor, uităm să fim fericiţi. Oare chiar nu mai ştim să iubim?

Lasă un răspuns

