Interviu cu Luminiţa Anghel


– publicat în “Altă Viaţă Magazin” pe 25 iunie 2005 –

– Cum a fost la Kiev?

– A fost foarte bine. O experienţă unică pe care ar trebui să o trăiască orice artist care are pretenţia de a fi vedetă în ţara lui. A fost o mişcare de forţe uriaşă, organizatorii au făcut tot ce-au putut ca să iasă show-ul perfect. Noi am fost foarte iubiţi de restul concurenţilor.

– Au existat şi părţi mai puţin plăcute?

– Singurele discuţii au fost legate de problemele tehnice. Nu ne-am înţeles cu organizatorii cu privire la efectele speciale, dar am ajuns la o mică înţelegere. În rest, totul a fost rezolvabil.

– Cum a fost colaborarea cu Sistem?

– Foarte bună. Avem multe concerte în ţară, propuneri pentru străinătate. Nu ne-am propus să facem un material împreună, mergem doar pe materiale proprii. Vom vedea ce va ieşi din colaborarea asta.

– Ce s-a schimbat de când aţi ajuns pe podiumul Eurovisionului?

– S-au schimbat enorm vieţile tuturor, a mea şi a băieţilor de la Sistem. Avem timpul mult mai ocupat cu interviuri, concerte, apariţii la TV. Nu avem timp deloc pentru noi dar merită trăită această experienţă pentru că, în România nimănui, puţini au avut ocazia de a fi pe podiumul Eurovisionului. Şi cred că e cazul să savurăm din plin acest succes.

– Cânţi de foarte mult timp. Cum ai reuşit să devii cea mai în vogă voce feminină a momentului?

– Sunt datorită Eurovisionului. Dar am ajuns apreciată de experţii din România pentru că am cântat foarte mult, am muncit enorm şi nu am renunţat niciodată.

– Am observat că, înainte de a intra pe scenă, îţi faci cruce de trei ori…

– Da, pentru că sunt credincioasă. Îmi fac şi o rugăciune în gând. Cred în Dumnezeu şi cred că succesul meu, de-a lungul carierei, se datorează cuiva care, acolo sus, mă păzeşte.

– Am auzit că eşti superstiţioasă. Că atunci când întâlneşti un preot, îţi atingi un nasture. De ce?

– Dacă nu am un nasture, sunt disperată (râde). Este o superstiţie din copilărie. Am un prieten care spune că lui preotul îi aduce noroc. Eu îmi aduc aminte că preotul înseamnă ghinion şi că trebuie să-ţi atingi un nasture pentru a înlătura nenorocul. Înainte făceam paşi înapoi de câte ori trecea o pisică neagră prin faţa mea, însă am renunţat. Dar nu mă întorc niciodată din drum.

– Ce le transmiţi gălăţenilor?

– Am întâlnit aici cel mai frumos public din România şi am să mă reîntorc oricând nu mare plăcere. Prima oară când am fost în Galaţi am avut cea mai frumoasă surpriză. Iar acum, pe cea de-a doua. Mult noroc.

Lasă un răspuns

