Interviu cu Ciprian Marica


– publicat în “Altă Viaţă Magazin” pe 16 iulie 2005 şi difuzat la TV Sport –

– Cu ce ocazie în Galaţi?

– Am venit să-mi petrec o zi de vacanţă, la invitaţia lui Florin Cernat. Şi, de ce nu, să vedem fete frumoase.

– Cum te simţi în postura de campion al Ucrainei, cu Shakhtior Donetzk?

– Mă simt bine, ce să zic? M-am obişnuit să fiu campion în fiecare an. Anul trecut am fost campion cu Dinamo Bucureşti, anul acesta cu Shakhtior. Sper să o ţin tot aşa.

– A câştigat Shakhtiorul pentru că are mai mulţi români în lot decât echipele rivale?

– Nu cred că asta e cauza. Cred că am fost mai buni anul acesta. Toată echipa, nu doar românii.

– Eşti prieten cu Cernat, dar pe teren sunteţi rivali. Nu se bat cap în cap aceste lucruri?

– Nu, sub nicio formă. Suntem prieteni în afara stadionului. În teren, care e mai bun să câştige.

– Ai fost la Dinamo, eşti la Shakhtior. Unde te vom vedea în curând?

– În Europa. Ce să spun? Sunt la Shakhtior şi mă gândesc doar la Shakhtior. Mai departe, o să vedem. Deocamdată nu ştiu nimic.

– Unde ţi-ai dori să joci?

– La o echipă de tradiţie, unde se poate face performanţă. Mă refer la Champions League, la Cupa U.E.F.A.

– Aveai vreun idol în copilărie?

– Când eram mic, idolul tuturor era Hagi. Era în vogă, era cel mai bun fotbalist al României şi eu, ca toţi ceilalţi, îmi doream să fiu ca Hagi. Dar fiecare om are ţelul lui în viaţă.

– Am auzit că la Donetzk eşti preferatul femeilor…

– Al fanelor, ai vrut să spui. Mă simt foarte bine acolo, sunt foarte bine primit de toţi suporterii, în general şi sper să realizez cât mai multe lucruri bune, să mă iubească în continuare.

– Nu te bate gândul să te însori?

– Nu, nu. Sub nicio formă. Nu îmi stă capul la aşa ceva.

Lasă un răspuns

