Interviu cu Cornel Păsat de la Flamingo Boys


– publicat în “Altă Viaţă Magazin” pe 9 iulie 2005 –

– De unde vine numele trupei?

– Numele a venit de la un club care era destul de celebru prin ´97. În plus, flamingo este pasărea norocului. Şi uite că ne-a purtat noroc până acum, nu?

– Cât timp repetaţi în fiecare zi?

– Eu muncesc cam 12 ore din 24. Repetiţiile durează vreo două ore, dar să stai să desenezi un costum sau să alegi o melodie, îţi ia foarte mult timp. În plus, trebuie să fac şi munca de birou, adică impresariatul trupei.

– Cine vă face coregrafiile?

– Eu. Coregrafiile, costumele, aleg muzica. Cam tot ce ţine de imaginea trupei.

– Cu ce vă umpleţi timpul, în afară de spectacole şi repetiţii?

– Din păcate, în ultima perioadă, nu am avut timp decât pentru trupele mele. Pe lângă Flamingo Boys, mai am Flamingo Girls şi Sangria, o trupă de dans profesionist de cabaret. În general, mergem la film, la un grătar, la biliard sau la bowling. Mai rar la un fotbal pentru că dansatorii nu prea au treabă cu acest sport.

– Mergeţi şi la petreceri private?

– Bineînţeles. Avem şi petreceri ale burlacilor, care sunt destul de dese. Atât pentru fete, cât şi pentru băieţi.

– Cât câştigaţi la o astfel de petrecere?

– E un lucru confidenţial. Dar suntem plătiţi bine şi doar asta contează.

– Cum se împacă prietenele voastre cu ceea ce faceţi?

– Nu e foarte uşor pentru ele. Au satisfacţia că au alături un bărbat frumos, îngrijit, celebru dar, atunci când ai ceva frumos, tot timpul ţi-e frică să nu-l pierzi. Într-un final, ele reuşesc să treacă peste asta. La mine nu mai e cazul pentru că, după cum bine ştiţi, m-am despărţit de Oana Roman.

– Ce părere ai despre oraşul nostru?

– Mi-a plăcut foarte mult aici. Sunt fete foarte frumoase în Galaţi, care ne-au impresionat. Din păcate, nu am venit foarte des aici, dar promitem să revenim.

Lasă un răspuns

