Un suflet în întuneric


Linişte, frig. Sunt singur în pustietatea fiinţei mele. Întunericul din jur îşi înfige adânc rădăcinile în sufletul meu. Sau în ceea ce a mai rămas din el. Îl simt cum pătrunde rece şi tăcut. Încerc să-l ignor, dar el a pus deja stăpânire pe conştiinţa mea. Liniştea ca de mormânt începe să prindă formă, asurzindu-mă. Vreau să strig dar vocea mi-e mută. O infinitate de gânduri şi sentimente dispar în neant, pierzându-se în eternitate. Încerc să le ajung din urmă dar ghearele întunericului m-au încătuşat. Vreau să scap însă ceva mă opreşte. Unde sunt? Nu contează. Trecutul năvăleşte în valuri negre, contopindu-se cu viitorul. Prezentul a dispărut într-o clipă a tristeţii, prea lungă pentru a tinde spre nemurire. Lacrimile de sânge ale durerii mă inundă prin ţurţuri de gheaţă fierbinte. Privesc spre lumină, dar ea e mai neagră decât tot din jur. Un gând răzleţ caută o cale de salvare. „Luptă cu întunericul”, îmi spune. Încerc să-i ascult glasul stins, însă e prea târziu. Nu pot înlătura negura înrădăcinată în ascunzişurile sufletului meu rătăcit. Pentru că, întunericul… sunt EU!

Lasă un răspuns

