Mi-e dor de tine…


Te-am visat exact atunci când visele mele îşi pierduseră culoarea, iar coşmarurile se întrupaseră în realitate.
Eşti departe de mine, iar sufletul meu simte nevoia să se oglindească în ochii tăi.
Imaginea ta mă urmăreşte zi şi noapte, ocrotindu-mă de răul ce mă înconjoară.
Un trandafir însângerat te aşteaptă, plângând cu lacrimi de rouă alături de inima mea.
Buzele mele murmură neîncetat numele tău, în speranţa că destinului i se va face milă de mine şi mi te va aduce.
Eşti picătura de lumină în ale cărei priviri se scaldă curcubeul, iar natura întreagă îngenunchează în faţa chipului tău de înger.
Simt un gol în sufletul meu, un gol pe care doar dragostea îl poate umple.
Când noaptea îşi lasă cortina să cadă peste visele noastre, nu îmi doresc decât să te pot strânge în braţe şi să te închid în visul meu… pentru totdeauna.

Lasă un răspuns

