Am apărut la ştirile Pro TV!!!



Vinerea trecută am avut două examene. „Structura limbajului jurnalistic” şi „Tehnici de colectare a informaţiei”… Sună foarte palpitant. Păcat că nu m-a pasionat să aflu despre ce e vorba, măcar cu ce se mănâncă acele cursuri. Partea frumoasă e că am luat câte un 9 la fiecare dintre ele. Ce se mai ofticau tocilarele care au învaţat de le-au sărit capacele şi abia au luat câte un 6 sau un 7… Soarta! La examene, ai carte (dupa care să copiezi), ai parte (de note mari). Eram mai tare decât copiatoarele celor de la Xerox. Cu un ochi pe cursurile din bancă, cu unul la foaia colegei de alături şi cu unul la prof (nu întrebaţi de unde aveam atâţia ochi), cu o ureche la colega din spate şi cu cealaltă prin clasă (pe post de radar)… Nu mai zic că aveam şi tema făcută de nevastă-mea, deoarece mie îmi era silă să o fac (mersi mult, bebe. Să ştii că apreciez trezirea ta la 4 pentru tema mea, deşi te-ai culcat la 1:30. Sper să mă revanşez cumva…). Bineînţeles că talentul şi inteligenţa puiului meu au fost recompensate cu un 10 pentru mine, pe temă. Să-mi traiasca mulţi ani fericiţi, că am fată deşteaptă!

În fine, în timpul examenului, m-am trezit în clasă cu o echipă de la Pro TV. Faceau o ştire despre frigul din Universitate. Nu ştiu cum s-a întamplat dar, tocmai în ziua aia dădusera drumul la căldură. Batea şi soarele în sală… Ce să mai zic? Era o căldura de îţi venea să arunci pe geam toate hainele colegelor. Logic că i-am ajutat pe cei de la Pro TV, doar sunt de-ai mei. Mi-am trântit pe mine o geacă groasă şi nişte mănuşi, de ziceai că am stat patru zile închis în congelator. Trebuia să iasă ştirea, nu e normal aşa?
Seara, m-am văzut la ştiri. Nu doar cum tremuram în prima bancă înfofolit (deşi cei de lângă mine purtau doar pulovere subţiri), ci şi cum copiam. Sper că proful nu s-a uitat la ştiri în ziua aia dar, ca să fiu sigur, trebuie să-i fac unele confesiuni. Stimate domnule profesor, ceea ce aţi vpzut la televizor a fost doar o iluzie optică. Eu nu copiam, ci verificam dacă este scris corect în cursuri. Şi mă mai uitam din când în când la colega de lângă mine, să văd dacă a pus virgulele corect. Iar fata din spate nu îmi sufla răspunsurile, ci îmi sufla în ceafă ca să mă încălzească. Nu aţi văzut că muream de frig? Că doar nu degeaba stăteam cu geaca pe mine şi cu mănuşi… Dacă nu mă credeţi, gândiţi-vă că este de fapt o conspiraţie satanistă împotriva mea, pusă la cale de colegii mei de la Pro TV. Menită doar să manipuleze populaţia, arătând la televizor lucruri care nu sunt adevarate. Trebuie să mă credeţi, ştiţi că nu aş îndrăzni vreodată să vă mint. De fapt, nici nu ştiu să mint… Dacă tot îmi spunea Florin, cameramanul, că m-a făcut vedetă, trebuie să mulţumesc şi eu cuiva în stilul premiilor MTV. Deci: vreau să mulţumesc în primul rând bunului Dumnezeu pentru talentul cu care m-a înzestrat, familiei mele pentru că mi-a fost alături, producătorului meu, impresarului meu, dealerului meu de droguri, profei de religie dintr-a patra pentru că m-a lăsat să chiulesc, curvelor de pe centură pentru că nu mi-au dat boli, prietenilor mei pentru că nu mă bagă în seamă, duşmanilor mei pentru că îmi fac reclamă gratuită atunci când mă bârfesc, celor care mă cunosc dar se fac că nu mă cunosc, celor care nu mă cunosc dar se poartă ca şi cum m-ar cunoaşte, organizatorilor acestui minunat spectacol şi, nu în ultimul rând, publicului fără de care nu aş fi ajuns unde sunt (între noi fie vorba, nu am ajuns nicăieri dar, dacă aşa e textul…). Vă mulţumesc din suflet şi vă iubesc pe toţi!!! Apoi, îmi fac ieşirea cu o lacrimă în colţul ochiului şi cu nasul într-o batistp, ca sp nu mai dau cu mucii în fasole…

Fuck! M-am stricat de tot. O fi din cauza frigului. Unde dracu’ e vara aia?

Lasă un răspuns

