Nu toate femeile sunt la fel!


Nu cred că există vreun bărbat care să nu fi zis măcar o dată în viaţă că toate femeile sunt la fel. Misoginul din mine tinde să creadă că majoritatea se aseamăna în multe privinţe, că au ceva scris în codul lor genetic care ne face să le asemănăm cu celelalte. Dar că sunt toate la fel, nu cred nici mort. Cel mai bun exemplu e poza de mai sus, unde se vede clar una dintre diferenţele dintre femei. Personal, cu fetele din stânga m-aş încumeta la un menage-a-trois, daca aş şti că nu m-ar castra nevastă-mea. În schimb, cu mutanta din dreapta, m-aş castra singur şi mi-aş da foc, dacă ar încerca să mă atingă. Dar asta e doar umila mea părere, de care nu ţin seama decât eu…

Lasă un răspuns

