Şi neuronii se virusează pe net (1) – Generaţia Piczo.com


Doamne, mare ţi-e grădina. Poarta e deschisă, iar proştii îşi fac site-uri. Acum câteva zile, pe un chat, o drăcoaică se lăuda că şi-a făcut site. Era atât de mândră de el, încât a simţit nevoia să ne invite pe toţi să-i vedem „capodopera”. Curios din fire, am intrat pe respectivul site să văd ce poate fi atât de minunat acolo. Şi am găsit numai tâmpenii. Nu ştiu dacă e o scuză faptul că fata are doar 15 ani pentru că, din câte îmi amintesc, alfabetul se învaţă în clasa întâi. Trebuie să recunosc că nu am întâlnit până acum o persoană mai proastă decât fata asta. Partea tristă e că din ce în ce mai mulţi tineri încep să îi semene, stâlcind limba română după bunul plac. Dacă limba noastră într-adevăr e o comoară, copiii de genul ăsta au vândut-o ca să-şi ia ţigări, băutură şi prezervative. Mai jos se pot citi fragmente din aberaţiile de pe pagina plodoaicei:

.

.

.

.

Buna!!! eu sunt monik sunt o fata de treaba dar pacat ca sunt unele persoane care nu crede asta da asta e. dar stiu ca am ce mai buni prieteni langa mine.Cum ar fi doua colege de la mine din clasa si le cheama madalina si pe cealanta roxi si mai am si o fata care tin la ea ca la o sora o cheama dory ti-n la ea ca la o sora .Asa si ce sa va mai spun despre mine sunt o fata frumoasa si sunt foarte zapacita, dar mie imi palce asa cum sunt eu cu-i nu ii place de mine sa nu se uite la mine .imi place sa stau cu prietenul meu in barete si sa ne pupacim mult imi plac animale fff mult eu am acasa doi papagali si un hamster cei care ma cunosc pana acum nu am avut griji dar eu nu inteleg un lucru? de ce in cartier toata lumea ma iubeste si la scoala nimeni nu ma baga in seama de ce oare ? oricum nu ma intereseaza ce zic alti despre mine eu am stiu asa cum ma facut mama frumoasa si desteapta.:P:D in plus daca vrea cinev sa vb cu mine ma gaseste pe id:eu_monicuta_love. Atat papa va pooop

Buna!!iar am venit ce sa va spun eu despre muzica poate unora nu le place manele dar sunt undele pe care ajungisa plangi la ele ptr ca sunt de suflet dar euj una plang la anumite melodii cu toate ca sunt unele persoane care nu apreciaza muzica asta si asata nu e bine va zic eu el putin asa credd eu despr muzica .asa….. ce sa va mai spun euu despre muzica imi palce sa cant si pe starda zice lumea cas nebuna da asa sunt eu chiar daca unu nu a ajuns sa ma cunoasca poate o sa ajunga sa ma cunoasca sa vada cat de zapacita sunt eu dar nu am ce sa imi fac ca asa sunt eu asa ma facut mama mea si tati meu care imi e dor de el nespus de taredar nu am ce sa mai fac daca nu mai e pe langa mine e in cerruri siare grija de mine acolo unde e el acolovoi fi sieu cu el intodeauna

buna!! am venit din nou aici dar aici e vb de scoala nu de joaca sau alceva daca nu inveti nu ai parte :Pdaca inveti ai parte mie una imi place la scoala ptr.ca sunt unii profi care ne distram mie imi place la scola dar vreau sa recunosc ca nu imi place sa inavt asta e tot despre scoala . papa va pooop dulcik:*

Buna….!! eu sunt moni ce pot sa va spun eu despre mine nu prea am ce sa va zic ptr ca eu fac multe lucruri saatu la comp,stau pe mess cel mai mult si ce mai vin niste fete pe la mine si mai ies afara si mai agat cate un baiat doar asa dar ca eu nu prea ies afara cu nu prea am cu cine 😛 daca am cu cine ies si ma plimb daca nu stau pe mess si vb cu ei 😛 dar acum care mi-am gasit un baiat vb numai cu el pe messs doar cu el c alcineva nu prea mai interes sa vb cu ei .Ce sa va mai spun despre mine ca creca am zis tot despre 😛 aaaaa mai am ceva des spus care vrea sa vb cu mine id meu este eu_monicuta_love va astep acolo sa mai vb daca vreti …… asa dar stati ca nu va-m spus cum arat dar cu toate ca am poza dar sa va zis asa in mare …… care nu ii palce cum arat sa nu se uite la mine nu e asa zice-ti si voi daca nu e asa cum zic eu daca va pace cum arat vb cu mine daca nu nu mai vb papa va poooop dulcik:***:*:*:*:*:*:*mai vb pe messs papa

Lasă un răspuns

