Şi bomboanele expirate virusează neuronii (3) – Fan Club Candy


Un alt fan-club, acelaşi nivel ridicat de prostie. De această dată e vorba de fan-clubul trupei Candy, ce a suferit mai multe schimbări decât vocabularul şi gramatica limbii române. În cazul de faţă, nu e vorba doar de sinuciderea neuronilor fanilor (cu sau fără ghilimele) “bombonicilor”, ci şi a uneia dintre membrele trupei. Celebrul super-star de care nu a auzit nici dracu’, Lucia, s-a încumetat în a da replici vizitatorilor forumului fan-clubului, în încercarea sa disperată de a căuta celebritatea ce refuză să apară. Din lecturarea “captivantelor” discuţii de pe forumul respectiv, am tras următoarele concluzii:

1. Lucica îşi doreşte cu orice preţ să devină celebră, chiar depăşind firava barieră a penibilului, întărind ideea că nu trebuie să ai cunoştinţe elementare de gramatică pentru a face un play-back ordinar.

2. Pentru unii fani Candy, Usher este doar un anonim care habar n-are de muzică, în comparaţie cu “bombonicile” care sunt idolii tuturor.

3. Monica este o adeptă / practicantă a poziţiei 69. Nu mă bag în viaţa personală a fetei dar cred că admiratorii săi ar cam trebui să renunţe la pupăturile de rigoare de după concerte.

Trebuie să îi fim recunoscători lui 50 Cent care, prin lirica mai mult sau mai puţin subtilă a melodiei sale, “Candy Shop”, ne-a deschis ochii şi ne-a arătat ce înseamnă trupa Candy în esenţa ei. Fiind ştiut faptul că, în argoul americanilor, Candy Shop înseamnă… bordel.

.

.

.

.

– Tania

Ce mama dracu faceti mai??De nu le-ati schimbat de v-a venit rau…halal trupa ce mai e si asta!!Dar bine inteles atata timp cat va iese banu bagati ce-o fi!!Ce sa mai vorbesc de trupa…trupa lu’ peste niste aschilopatice care tot ce fac este sa topaie…si mai aveti pretentii!!!

– DICUTZA

VARZA ESTI TU MAH FETITA.. macar sa fi si tu ca ele.. stai dracu in banca ta si nu mai comenta de alti.. viseaza in continuare…varza

– Bad Boy

Se pare ca tot se duce pe rapa…daca ma intelege careva…Si cine zicea ca pe net gasesti orice…eu unul nu!Caut o legatura cu trupa Candy,fara impresar…se poare?Nu cred!Daca-i pasa cuiva astept raspuns la sergiu_andrei@hotmail.com sau 0727243883, 0256325133…altceva?

– lucia candy

Salut Bad Boy.ne bucuram ca iti place albumul nostru,chiar am muncit mult la el.Prin Timisoara nu stim mai exact cand venim….dar mai vb si te anuntam!te pup

– dany

ma pe bune inainte pot sa zic ca eram fan pe vremea cand erau toate trei neschimbate, dar pleaca una mai pleaca alta mai pleaca inca una unde mama lor so-r duce nu stiu.dar pramatiile astea de au venit acum sunt lovite cu cisma rau de tot in fine … treaba lor nu vreau sa le jignesc ca nu am nimik cu ele imi cer scuze daca le-am jignit dar sincer nu prea mi se pare corect ca sa vina 3 fetitze in ditamai numele care a fost o data .oricum daca se cred bune si ca au ce cauta in trupa asta se demonstreze in cele mai noi clipuri ale lor nu prea arata ca ar avea ceva cu ,uzica da bafta ..

– Vasile din Smeulesti

Dragele mele!!! Mi-a fost greu sa va scriu ca la noi in Smeulesti nu exista net, decat la oras. Asa ca m-am trezit dimineata sa prind cursa de 3 si un sfert. Noi am facut un fan- club Smeulesti, si primarul nea promis ca ne da bani pentru urmatorul concert. Asteptam vesti de la voi si va invitam in comuna noastra la un pahar de vorba!!!! Va iubim

– george din strehaia

Super fete. Cele mai tari bucati autohtone. Cat luati pentru un concert, ca mai mult de o pula vartoasa nu pot sa va dau. Aveti o mmuzica ce ma linge la inimioara. VA IUBESC, pe rand (maxim doua deodata)

– lucia ex –Candy

Lucia sunt, am iesit din Candy si eu si colega mea bruneta….iar acum sunt alte fete noi,a mai ramas Ella(blonda) si Monica cea veche…..eu le urez succes,ceea ce cred ca nu o sa se mai intample…asta e!Motivele sunt personale……….si ce conteaza intr-o trupa este sa ai pe cineva langa tine care sa se ocupe sa scoata produsul pe piata, dar si de buna calitate–-pt asta inseamna sa ai o organizarea trasnet si iti trebuie si oameni cu care sa colaborezi….asa avea multe de spus dar e mai bine sa tac!Va pup pe toti si sper sa mai auziti de mine.Sunt studenta anul I Marketing Management….

– anonim

Sunteti VARZA! Candy este expirat! Parca sunt vacile de la poarta taranului! Habar nu au sa cante! Mai ales acum cand Giulia a plecat. Vai de capu vostru… Nici macar nu stiti ce e aia muzica!!!!!!!! HA

– jasmine

Ce e cu viata voastra, bai? Nici macar nu stiti ce e aia muzica. CANDY este expirat! Canta ca VACILE la poarta taranului!!!!! Voi nu ati auzit de USHER?

– marian

va pup dulce monik !!! te rog sa raspunzi si tu i miss you !!! si pentru ceilalti care se baga ca musca unde nu trebuie da nu mai intre pe site.pt cel cu vitele asculta mai bine si vezi care sunt acele vite s-ar putea sa fie idolii tai.m-ati omorat cu usher are si el 2 piese ca lumea si vai ce tare e…si multi alti e ca el ….asa ca nu are rost sa comentez….am altceva de facut mai important decat sa vb de niste anonimi care cred ca fac muzica….

– Irina

Bai da ce e cu voi? Astea de la candy canta ingrozitor!!!!!! Nici macar nu stiu ce e cu viata lor. SUnteti VARZAAAAAAAAAA!

– rtrgrgr

sa o fu. in kur pe candy

– Orsi

Lucia,de unde pot sa cer un autograf de la voi???????As vrea foarte mult! Raspunde-mi te rog!!!!!!!!!!!!!!!!!

– TOT IO

SA MA FUT SI PE CANDY SI PE LUCIA SI PE TOATE!MUIE BASINOASELOR!

– germanu

mama ce tare!fanii trupei candy: george din strehaia,si vasile din smeulesti :))))))))!super tare!la mai multi fani din astia!

– Lucia ex candy

Draga Orsi nu am cum sa iti dau numarul fetelor de la candy pentru ca nu ar fi frumos si atunci vei intra pe forumul lor si le vei intreba ce vrei tu iar ele cu siguranta iti vor raspunde(candy noua formula forum).Iar acum vreau sa las si eu un mesaj pentru toti care viziteaza acest fan club.inteleg ca unii dintre voi spune-ti ca trupa candy este varza ca …..bla bla bla,ca nu stie nici una sa cante,ca se imbraca cat mai urat…fiecare spune ce vrea..dar sa stiti ca nu e asa.voi credeti ca intr-o trupa se ajunge asa usor?credeti ca noi nu am muncit?credeti ca noi nu mergeam in studiouri pentru piese pentru poze,mergeam la interviuri,faceam coregrafie…si cant faci chestia asta faci niste sacrificii…nu e chiar asa,ajungi sa iti vezi parintii o data la o luna si sa apuci sa mananci o punca de biscuiti pe zi..pentru ca nu ai timp…daca in ziua aia ai 4 spectacole,una in Craiova,unu Bucuresti,Constanta si Calarasi…pleci dim la 9 si ajungi a doua zi dimineta.Eu acum ca nu mai sunt in Candy am viata mea normala si nu mai sunt intr-o agitatie continuua…Asa ca nu mai judecati niste persoane care doar le vedeti la telvizor si voi gata: mama astea sunt fotoase,astea sunt asa si pe dincolo.Avem si noi suflet doar nu suntem animale sa ne faceti cum vreti voi,poate noi cu doua min de a urca pe scena aflam ca cel mai bin prieten al nostru e in stare garva la spital…atunci tu trebuie sa razi in continuare sa iti faci numarul sa ii pupi pe toti fanii,sa dai autografe dar in sufletul tau…numai noi stim.Asa ca nu mai judecati inainte de a cunoaste niste persoane!

– tot io

Stiati k Lucia se marita?Cu un instructor de sala?Ia zi Lucia!Asa e?

– VALERICA

MAI AVETI MULT DE LUCRAT PANA VETI AJUNGE ADEVARATE CANTARETE.DEOCAMDATA STATI PE ”TUSA” CA E MAI BINE OK?

– lucia ex candy

draga valerica tu nu ai vazut ca eu nu mai fac parte din candy? asa ca de mine sa nu va mai luati…eu cred ca mai sus am explicat destul de clar ca sa inteleaga orice persoana care intra pe siteul asta ca nu am nici o treba cu candy…din partea mea puteti sa ziceti ce vreti… Voi astia care stati acasa si butonati televizoarele si criticati pe toata lumea…nu aveti altceva de facut? nu vedeti cat de greu se traieste in Romania?cum moare lumea de foame?cati copii bolnavi care au nevoie de ajutor..? Voi in general copiii astia de liceu cred ca viata e in roz…stati acasa si frecati menta ..nu va uitati in jurul vostru sa vedeti in ce mizerie traim cu totii.asa copii criticati-ne ca altceva nu aveti de facut..va spune-ti o parere nesimnificativa ..

– lucia ex candy

imi cer mii de scuze Domul German ..acum ar trebui sa imi fie frica si sa ma scund pe la colturi de tine ca ai sa ma bati..nu?asa fac pustii fara minte! Ca sa fiu un pic mai directa nu cred ca te intereseaza viata mea si chiar daca m-as marita si cu un om care e vanzator sau mai jos de atat,nu inteleg…chiar te deranjeaza….? fac ce vreau cu viata mea si nu ma iau dupa un necunoscut…Daca eu te-as intreba daca mai vorbesti cu drogata aia..( si tu o iubesti) ce mai zici?iubirea nu stii de unde vine si cand.asa ca atunci cand voi face pasul asta de a ma marita te voi anunta si pe tine ca sa nu mai fi atat de curios. Nu am stiu ca ma marit ,ce misto aflu si eu cand va fi nunta mea,sa imi zici si data.Ura!!!!!

– germanu

auzi da tu nu inteleg de c mai intri aici!ai iesit din candy!lucia ex candy!mi se pare penibil ce faci!esti sclava lor cumva?

– lucia

imi cer mii de scuze daca te-am deranjat ca vb cu niste oameni..dar daca vrei si te deranjeaza atat de tare nu o sa se mai intample!Ok…ai zis ca sunt penibila,bun! iti respect parerea…dar nu sunt sclava lor,si de ce as fi?nu inteleg chestia asta?cum adica sclava lor?pai ce ma pun ele ca sa intru aici?…sunt obligata!eu cred ca am explicat destul de clar ca nu mai fac parte din candy..si cand am spus chestia asta si daca ai fi citit mesajele de mai sus ti-ai fi dat seama ca nu sunt sclava lor.eu in general respect deciziile oamenilor dar atunci cand un om ma jigneste se cam schimba placa.Si sa iti spun de ce: primii 7 ani de acasa,daca ii ai se vede…..daca nu….cam nasol,daca ma urasti,nu ma supar,daca sunt ciudata si grasa si cum vrei tu..chiar nu ma supar…asta este parerea ta…si trebuie sa o spui intr-un mod mai politicos,ca nimeni nu e perfect!…dar atunci cand deja ai jignit pe cineva e de prost gust,te gandesti…ia uite ma nu sunt jignita de familia mea sau de prietenii mei si ma insulta unu care nu ma cunoaste.si bineanteles te enrvezi si injuri si bla bla bla.Dar eu nu sunt asa..am invatat sa fiu foarte calma pt ca am intalnit foarte multe persoane si cu diferite caractere si cedai nervos(in domeniul muzicii)…uite daca vrei iti promit ca nu mai intru aici…chiar nu ma deranjeaza,nu vreau sa supar pe nimeni.daca nu am acest drept de a vb aici va rog sa imi spune-ti.

– trupa candy

buna ziua ,sunt una din fetele din trupa candy.ma adreses acum fanilor trupei candy! daca vreati o sa aveti opcazia sa ne intalnim. eu cred ca aceasta trupa adica tru[pa mea va abvea mult succes in viitor] parerea mea ijn fine o sa ma i vb

– …..

lucia esti un/o prost/a aI VREA TU SA FII CA ELE UINVIDIOSULE RUSINICA RUSINICA VACO/BOULE

– C/\INE 99_2000

BA FRAIERE EU SUNT ANTRENORU MAMEI TALE LA PAT,O ANTRENEZ LA PROBA PAR CA VINE OLIMPIADA SI O PRINDE NEPREGATITA.FORZA DINAMO.SI APROPO ASTA CU VIVA,ESTI O DISTRUSA(ESTI FOAME DE BANI).DE CE NU CANTI SOLO?SAU NU AI VALOARE?AI PELEGRINAT PRIN MAI MULTE TRUPE(ANGELS,VIVA si ACUM CANDY).PROBABIL MAI AI NEVOIE DE CONSACRARE CA ALTFEL NU IMI EXPLIC DE CE ESTI LA A 3-ia TRUPA.

– traq

ling in cur si in pizda fete. vreti ?

– TOT eu

Bai nu mai fiti rautaciosi,lasati’le in pace.logic k nu o sa va plak

la toti CANDY,da ASTA E!!!!!Nu ma omor dupa ele,da prefer sa ma abtin din comentarii.oricum MONIK mi se pare fitoasa,ce ziceti,am dreptate?

– nu conteaza

pentru tot tu….trebuie sa-ti marturisesc ca ai dreptate.La inceput nu a fost asa,dar cum s-a despartit de Giulia a luat-o razna.Vai samar de trupa asta……Parerea mea….Mai bine canta singura.Asa ca sunt deacord cu tine

– silviu r.

moni e o fata superba ,cand e vorba de corp si voce..din pacate se comporta lamentabil , chiar si intr-o revista care se adreseaza adultilor nu poti utiliza 69 si kamasuthra, fanii formatiei sunt persoane intre 14-16 ani. iar cearta cu tatal ei e si o mai mare prostie parintii si cainii sunt cei mai buni prieteni ai omului ,iar cine iti cere sa dai in tatal sau mama ta numai prieteni nu sunt… cat despre ela arata si bine si are si o gandire matura..

– eu

candy sinteti varza! lasati-va de cintat si impuscati-va! fetele acum striga hei si baietii ok? nu am auzit o idiotenie mai mare! poate doar oops cu ciucu ciucu sa fie mai varza decit voi!

– MIKA

Ba fetelor..!!de ce va tot skimbati?ce nu merge?de cand sa rupt trupa CANDY de prima data,nimic nu mai merge.( parerea mea).numi mai place de loc…fetele sau uratit,melodii… am ascultat o melodie care suna cam asa:FRAIERE,NAI BANI IN BUZUNAR,NICI DE TIGARI…..nu stiu,dar mi se pare ca….e cam naspa de voi in ultimul timp.luati o pauza,relaxativa,si cand reveniti…sa cantati bine.nici nu mai stiti ce sa cantati…serios!!! CRED CA MIAM PUS TOTI FANII IN CAP.asta e.TRUPA CANDY DE ALTADATA…A FOST FOARTE FRUMOS…nimic nu mai e bun in ziua de azi.imi pare rau pentru voi fetelor.si nu va mai skimbati intre voi ca va stricati FIRMA.si asa…lumea vorbeste… OK PA SI MAI GANDITIVA

– aaa

sunt varza femeile. Au buze de muiste

Lasă un răspuns

