Şi vopseaua de păr virusează neuronii (4) – Fan Club Blondy


Următoarea trupă decedată (dar resuscitată din toate puterile de către Andreea Bănică), cu fan cluburi on-line, este Blondy. Pentru că discuţiile de pe forum ne arată adevărata părere a tinerilor despre cele 2 blonde, îmi permit să mă abţin în a comenta pe marginea acestui subiect şi să las “fanii” să se exprime cât mai liber cu putinţă:

.

.

.

.

– MAI CE-S CU SPARTELE ALEA,CE MUIE AU IN ELE,DE ITI VINE SA TE PISI PE FATA LOR,BAGA-TI PULA IN GURA LOR SI GATA

– nu stiu cine esti dar nu ai dreptate

– Astea ne fac rasa de cacat shi mai ales tara. Ar trebui sa le curme cineva suferinta. Eu zic sa deschidem un fond shi sa contribuim toti sa le cumparam un creier.

– as dori un autograf de la fetele de la blondy sunt o fana inraita care imi trebuie neaparat va rog sa nu ocoliti mesajul meu va rog din suflet multumesc

– Am eu autograf de la Blondy si ti-l dau daca imi dai in schimb 600 000 sa pot sa ajung si eu la concertul VdV de pe 18.

– Ce bune sunte-ti

– oricum se vor desparti

– fetele de la blondy sunt foarte dragute si frumoase.Sunt de parere ca celor care nu le plac de ele sa isi tina comentarile pt ei!!se inteleg bine si nu o sa se desparta!!!

– eu sunt cel mai mare fan blondy si as vrea sa-mi dati adresa lor sa ma duc sa le rezolv

– FETELE DE LA BLONDY SUNT NISHTE FRAIERE

– Le-as trage-o. sunt bune rau si nu canta rau de loc

– BUNA.as dori an primul rand sa le transmit multe salutari si succes an ceeace fac si sa otina tot asa an continuare .Am transmis acest mesaj special pentru ANDEEA BANICA , deoare ce sunt o fana fidela a iei ,cat si pentru jumatatea trupei .VA MULTUMESC

– Sunt Angela din Gl si am o intrebare pt voi. Acum cu cine „tine-ti” voi :cu Cristina sau cu Andreea? Eu crek k ku Cristina k e mult mai de treaba decat Andreea aia…! Voi ce zice-ti? Ast msg voastre

– nu imi vune sa cred !!!! mah singura motivatzie care o dau faptului ca formatzia asta are fani este ca sunt ff multzi copii care mananca tot ce zboara…sa imi bag picioarele …ma speriatzi mah …maturizatzi-va odata ….tzatze si buci potzi sa vezi pe site-urile XXX….

– sunt mandra ca macar cineva gandeste asa!cat despre restu….aaa…fan blondy….mama..oamenii chiar pot ajunge sa faca o obesesie ptr papusile barbie blonde, cu mesa?!MEN!THAT’S SO FUCKING ODD!!

– ce aveti fratilor cu fetele care stiu ce vor

– Ce invidiosi sunteti ma pe fetele de la Blondy pai astea sunt fete mai..ati vrea voi sa aveti fete ca ele sa mergeti pe strada sa va mandriti…sunteti niste marlani si mitocani…ce mai…sunteti prea tari fetelor mai ales Andreea…e the best..mie ca fata imi place de tine dar baietii…ai voce, buna esti frumoasa nu mai zic.Te pup Bye

– hgjnm

– Vroiam sa intreb pe baieti daca sunt fani ai muzicii fetelor sau fani ale fetelor . Adica le place muzica lor sau formele lor ? Mie imi place si ceva muzica dar mai mult formele

– Sal… eu sunt robby si tare mult as vrea sa dansez antr-un videoclip semnat blondy sa fiu mai precis eu sunt breaker si sper ca antr-o zi sa am sansa de a sta de vorba cu voi fetelor sunteti de treaba si muzica voasta este ascvultata si dincolo de granitza pa pa va pup…

– sunt varza. Andreea are fundul cat casa este si mai este si urata. Cristina arata binisor. muzica lasa de dorit. VARZA…………

– fetele de la blondy sunt cele mai tari sa nu se lase batute

– Nu stiu decat sa dea din asss!! Unde-i muzica.??? Unde e subiectu din videoclipuri??? unde e videoclipu??? VARZA!!

– andreea arata super bine, dar cristina are capul mare si tot timpul i se vede transpiratie sub brat, si oricum tot timpul a fost si va ramane pe locul doi, chiar daca va canta si singura(incredibil dar adevarat) . apropo,se vor desparti la sf-ul lui ianuarie( dorinta andreei)

– BAI PINGUINLE CINE ESTI TU SA LE CRITICI UITATE INTAI LA TINE SI APOI VB DE ALTCINEVA DEOCAMDATA FETELE ARATA F BINIE ASA CA ABTINETE

– sa nu va despartiti ,ca fetita mea a zis ca o sa se omoare daca voi nu o sa mai cantati impreuna .Asteptam noul vostru clip si daca se poate ar fi o idee sa apareti pe schiuri si in costum de baie cu manusi!ar fi marfa!a spus Nicu

– sunt o mare fana blondy. le-am vazut odata p fete la restaurantul „la mama” dar mi-a fost rushine s l cer un autograf.ash vrea s va cunosc.va iubesc mult

– aha… as putea sa scriu doar un singur cuvant : Blondelor…si prin acest cuvant trageti toti concluzia..dar prefer sa mai dezvolt un pic..asa..andreea banica e super urata..si cu moda nu are absolut nici o treaba..cu fustele ei minuscule prin care i se vede curu`…si macar dak ar avea si ea un corp marfa ce arata..dar asa… si vocea..lasa de dorit…in fine… =; Nu prea sunt eu de acord cu faza ca blondele is proaste etc..dar voi chiar sunteti

– aa si am uitat sa zic despre Cristina rus..care se duce in emisiuni si isi arata papucii ei penali spargand mesele pe acolo…Rusinica !

– sunteti puturoase rau de tot!

– ce faceti?vreu si sa m,a intalnesc cu unul dintre voi,vreau sa mentionez ca nu-mi plac baietii cu fite si cu aere de vedete.ma numesc eliza si am 14 ani,vrei sa ma intalniti ma cautati in cartierul Bularga

– Nu mai faceti playback… panarama de formatie proasta ca o-zone, o porcarie ce cantati foarte nashpa HAI PARAZITII, ANONIM,SPIKE,LA FAMILIA, CODU’ PENAL, BITZA SI TOTI CARE II FAC DE KKT IN MELODIILE LOR PE ASTEA SI TOATE PORCARIILE DE FORMATII. sHOoT yOURSElF cEA MAI TARE

– wey….da BLONDA te-o mai facut maica-ta!! fugi in codru!!! s-o crezi tu k ce ai tu se cheama cariera!!!!!se cheama experienta la supt ….(suzeta ce credeai) lasa-te de muzik asea cum s-a lasat si blonda cealalta…FULGA!!!

– e super andreea banica. sunt fana ei nr. 1 an 167 postere si 139 articole cu blondy andreea banica e cea mai tare~!!!!!!!!!!!!!!!!!!

– Versurile voastre exprima…PROSTIE…de fapt,nu prostie,idiotenie!Ma intrebam de ce apareti numai dezbracate….?!Pai daca nu stiti sa cantati…Afisati si voi ce aveti mai bun,nu?Oricum,eu tot ‘fana” voastra raman!

– am stat la mare la acelasi hotel cu fetele astea doua ,sint bune de tot si frumoase foc

– AS FUTEO PE ANDREEA PANA NAS MAI PUTEA RESPÌRA

Lasă un răspuns

