Odă Monicăi Columbeanu


Să te fut, fir-ai a dracu’,

Printre dinţii încleştaţi.

Tu cu mă-ta şi cu tac’tu

Sunteţi nişte retardaţi.


Să-ţi iau pizda la frecat

Că mănânci mereu câcat.

Să îţi iau tot neamu-n pulă,

Poate-aşa vei fi sătulă.


Să-ţi sparg buca pe la spate

Să te am mereu aproape.

Să te fut în cur prin gât

Ca să îmi ţii de urât.


Să-ţi dau muie la mişto

Când îmi baţi vreun apropo.

Să îţi crăp capul de masă

Că eşti urâtă şi grasă.


Noaptea umbli după pulă,

Ziua eşti tot mai fudulă.

Dacă tu crezi că îmi pasă

Să vezi ce ţi-o iei acasă.


O să te-nchid iar în baie

Că nu mă mai lingi la coaie.

Şi-am să-ţi ciuruiesc lindicu’

Că-i faci labă lu’ bunicu’.


Am să-ţi torn spirt în găoază

Să-ţi simt curul cum vibrează.

Am să-ţi frec rozeta bine

Ca să-ţi fie dor de mine.


Cred că mâine o să plouă

Că mi-ai dat cu barba-n ouă

Aseară când mi-ai supt pula

Ca să nu-ţi mai pută gura.


Ia-mă-n braţe pe furiş

Când mă cac sau când mă piş,

Suge-mi pula din cotor

Să mă simt aviator.


Ştiu că-ţi place când te bat

Şi te pun să dormi sub pat.

Deşi n-am vrut să-ţi fac nimic

Dami-ai cu fruntea-n buric.

Lasă un răspuns

