Discuţii deschise printre minţi încuiate


Nu am planificat ca primul meu post pe 2008 să fie unul în care mă cert cu un retardat (pardon, persoană cu nevoi speciale). Dar cum circumstanţele o cer, nu pot decât să mă conformez.

Prima victimă a acestui an se numeşte Laurenţiu State, zis Jetix (probabil pentru că tipul pare rupt din desene animate). Fie vorba între noi, singura diferenţă notabilă dintre el şi Homer Simpson este lungimea părului. Dar vom reveni la acest subiect într-o ediţie viitoare. Powerpuff Girl ăsta lucrează la Radio 3Net, un post pe care nu îl ascult (nu mă caracterizează stilul muzical abordat de ei), dar pe care îl apreciez datorită oamenilor de cultură care lucrează sau care au lucrat acolo (dintre care îl amintesc pe Florian Pittiş, iar acest nume cred că spune totul). Laurenţiu a.k.a. Johnny Bravo (sau cum şi-o fi spunând), prezintă acolo o emisiune săptămânală. Până aici, nimic de spus. Bravo lui, sunt profund impresionat până în vârful pulii degetelor.

Problema cu acest Mickey Mouse apare accesând pagina lui personală. În afară de faptul că blogul lui e plin cu povestiri despre „fermecătoarele” sale aventuri de la locul de muncă şi fotografii cu nenumăraţi artişti de care n-am auzit în viaţa mea, băiatul îşi condimentează de multe ori inepţiile cu o aromă nesărată de rasism. Din câte m-au învăţat facultatea de jurnalism şi cei 8 ani de experienţă în domeniu (na că mă laud şi eu, să se oftice Minimax că nu e cel mai tare ), nu ai voie ca jurnalist să-ţi faci publice opiniile care ar putea discrimina anumite persoane sau grupuri etnice ori religioase. Mai pe scurt, să înţeleagă şi Pluto, n-ai voie să fii rasist! Nici măcar pe pagina ta personală! Dar dacă omul a studiat jurnalismul vânzând ziare în intersecţii, nu are de unde să ştie asemenea lucruri. În plus, fiind reprezentantul postului la care lucrează, oamenii ar putea confunda concepţiile lui limitate cu politica postului respectiv. Iar cei din conducerea postului, pentru a nu-şi păta imaginea, ar fi îndreptăţiţi să-l concedieze fără discuţii. Când se cacă unul în munca ta, nu-ţi rămâne decât să te ştergi la cur cu el. Poate ar fi timpul să-i anunţe cineva (nu spun cine ) pe cei de la 3Net ce orătanie se găinăţează în curtea lor…

Din tot ce a vărsat Pikachu pe pagina lui, două postări mi-au atras atenţia, în care se leagă de moldoveni. Sunt moldovean şi recunosc asta cu mândrie. Fie vorba între noi, dacă n-ar fi fost moldovenii lui Ştefan Cel Mare care să oprească invaziile turcilor şi ale tătarilor, mulţi intelectuali „dă Bucureşti” ar fi şi acum cadâne prin bodegile Istambulului. Nu m-am putut abţine să nu las două comentarii la postările lui, pentru că nu suport rasismul. Şi nici vedetismele multor bucureşteni care au impresia că l-au prins pe Dumnezeu de un picior doar pentru simplul fapt că părinţii lor locuiau în Capitală când s-au gândit prea târziu la avort. Probabil că aceşti „semi-zei” şi-ar ridica piramide, dacă n-ar fi criminală birocraţia de la Primărie. Revenind la Porky, excelenţa sa a rezolvat situaţia ca un adevărat bărbat, ştergându-mi unul dintre comentarii. Şi m-a băgat rapid în lista de ignoraţi (care creşte pe zi ce trece), probabil pentru a evita apariţia viitoarelor mele replici. Ca să-i răpesc plăcerea de a avea ultimul cuvânt (şi ăla scris cu greutate), voi lăsa mai jos postările respective şi comentariile (ale mele şi ale altora).

Primul post este despre autogolul lui Bănel de la Steaua, din meciul cu Poli Iaşi. Dând dovadă de o mărinimie întâlnită doar la Maica Tereza, „superstarul” nostru a îngăduit comentariului meu să rămână afişat sub blogul său, cu condiţia să-şi cunoască locul (adică mai jos cu câteva rânduri).

Nicoliţăăăăăăăă……….

….bag-o frate şi-n cealaltă portiţă ! ! ! ! !

Şi vă miraţi de ce înjur moldovenii…?!

Când ţi-e lumea mai dragă,

Se găseşte unul să ţi-o tragă!

Comments:

KLAUDYU
Din câte ştiu eu, Bănel este din Făurei, o localitate din judeţul Brăila. Iar Brăila nu face parte din Moldova, ci din Ţara Românească. O fi dat Bănel autogol, dar tu ai dat-o (din nou) în bară. Văd că ai lipsuri şi la capitolul geografie, nu doar la limba română… Dar nu e de mirare.

Laurentiu
@Klaudiu, mai baiatule… Steaua a jucat cu Poli Iashi, si golul 2 a fost dat de un MOLDOVEAN.. prost si NESIMTIT ca tine… vei avea si tu o surpriza pt ca ai inceput sa ma stresezi cu toate commenturile tale impertinente si mesajele private lipsite de orice fel de baza.

Din această replică ce m-ar fi dat pe spate dacă n-ar fi inventat un băiat deştept spătarul la scaun (sigur nu era moldovean ), înţeleg următoarele:

1. Nu contează că postul era doar despre autogolul lui Bănel, noi trebuia să ne dăm seama că Sailor Moon se referea de fapt la jucătorul Iaşiului, care a dat golul 2.

2. Marcatorul golului 2, pe nume Bogdan Onuţ, este prost şi nesimţit (ca mine) pentru că a înscris golul victoriei, în loc să-şi vadă de treaba lui şi să lase Steaua să câştige.

3. Nu contează că Bogdan Onuţ s-a născut în Ploieşti (care nu este în Moldova) şi joacă la Iaşi de puţin timp, după ce a evoluat la echipe din Ploieşti, Bucureşti si Constanţa. El este moldovean pentru că aşa vrea domnişoara Laurenţiu.

4. Laurenţiu alias Snoopy se crede Andreea Marin, ţinând cont că îmi pregăteşte o surpriză-surpriză. Mă văd nevoit să refuz surpriza, pentru că stau cam prost cu inima (mai ales din cauza emoţiilor pe care mi le-a provocat faptul că o „vedetă” de asemenea calibru mi-a acordat atenţie, făcându-şi timp să-mi răspundă la comentarii).

5. Mesajele mele private sunt lipsite de orice bază dar, din fericire, au acizi din belşug. De aceea, comentariile mele nu pot fi decât acide… Dacă „superstarul” nostru nu a înţeles la ce m-am referit, îl informez că acestea sunt noţiuni elementare de chimie, studiate în şcoala generală. Pe care el, mai mult ca sigur, a făcut-o la fără frecvenţă…

După aceste comentarii au urmat şi altele, prin care oameni care ştiu să-şi folosească neuronii şi-au exprimat nemulţumirea faţă de tâmpeniile avortate de „VIP-ul” nostru. Însă lipsa spaţiului şi a timpului nu-mi permite să le pun pe toate. Iar dacă vă întrebaţi la ce mesaje private se referă, vă spun doar că mi-am exprimat dorinţa arzătoare de a-l cunoaşte personal, în scopul de a-i modela puţin caracterul şi faţa, doar pentru a-l ajuta să scape de impresiile care îi întunecă judecata.

În cel de-al doilea post, comentariul meu nu a fost la fel de norocos ca primul. A fost şters de pe pagină în mai puţin de un minut, demonstrând că bunăvoinţa „geniilor” are totuşi o limită. Din fericire eu n-am, aşa că voi lăsa mai jos ce a postat avortonul, comentariul meu, plus altele care merită să fie menţionate.

Din Ciclul –

Sa radem de moldoveni

Bustean vs manelist

Iar cand manelistul este (si) moldovean, combinatia este letala.

Comments:

Spawn
Discriminari la drumul mare. Nu mi se pare normal sa pui un grup de oameni in aceeasi oala cu tipul din film. Dar din pacate aerele „da” bucuresti se pare ca incep sa ia amploare. O fi idiot moldovean ala, dar, s-au vazut in Bucuresti dobitoci mai mari decat ala.

Deci treaaba cu „manelist in combinatie cu moldovean = letal” este o injurie foarte mare la adresa unor cetateni mai inteligeni (ca tine) din „saraca” regiune subapreciata de cuvantul integru al rezidentului din capitala.
Ai dovedit ca nu esti foarte departe de tipul din film … poate te vad si pe tine cu busteanul intr-o zi 🙂

Laurentiu
@Spawn : „dragule” 1:inainte de a ma judeca (deshi nu ai niciun drept) si a pune la indoiala valoarea mea morala…ba chiar si pe cea intelectuala, te-as sfatui sa arunci un ochi pe prima ta pagina si sa-mi spui cate greseli gramaticale gaseshti…repet.. pe prima pagina, daca intram si pe blog, probabil aveam alte surprize.
2: Nu inteleg de ce ai luat-o ca pe un atac la persoana, unii oameni au orizontul ceva mai larg deschis si nu se limiteaza la discriminari. La acest filmuletz, chiar am ras cu lacrimi, atat eu cat si colegii, si-ti garantez, ca si „moldovenii” au ras la fel. E vina mea ca moldovenii incearca sa se evidentzieze cu orice risc indiferent de cauze… inclusiv prin asemenea filmulete? Eu daca as fi patzit asa ceva… cu sigurantza ca nu ar fi aparut filmuletul pe youtube… iar asta spune multe.
N-am spus niciodata ca nu exista si valori in moldova, n-am negat niciodata ca sunt moldoveni si mai ales moldovence pe care le apreciez… dar dehh, majoritatea este cam ca cel din filmuletz… sorry. Si, sunt acoperit de istoria mea, aventurile si contactle pe care le-am avut de-a lungul timpului cu oameni din acea zona. Gata, am dat prea multe explicatzii unei persoane destul de obscure care nu vede altceva decat…DISCRIMINARE. Poate ai tu frustrarile tale… cine stie.

Spawn
valoarea ta intelectuala nu are nici o legatura cu prezentarea ta a unui filmulet funny sau cu greselile mele gramaticale de pe profil (egal cu 0). recunosc ca a fost distractiv filmuletul dar nu a fost distractiv deloc sa citesc comentarii de genul „daca manelistul mai e si moldovean, combinatia e letala” sa nu uitam ca romania nu e asa de mica si am vazut si destui bucuresteni idioti (si nu numai). acum ai inteles de ce am numit-o discriminare ?

KLAUDYU

Măi, „vedeto”, te-a fătat mămicuţa ta într-un şanţ din Capitală, şi brusc te crezi cu mai multe ouă decât Iepuraşul de Paşte? Nu cumva când erai mic ai avut un prieten imaginar moldovean, pe care părinţii tăi l-au plăcut mai mult decât pe tine? Sau prima ta experienţă sexuală a fost cu un moldovean care nu te-a sunat după ce te-a deflorat? Te crezi superior pentru că eşti bucureştean, pentru că eşti rocker sau pentru că lucrezi la un radio pe care nu-l ascultă nimeni? Pun pariu ca serverul vostru nu va fi niciodată virusat, pentru că şi un virus are mândria lui. Că eşti plin de frustrări, am observat din blogul tău. Ştii că toţi cădem pe spate când îţi citim aventurile inegalabile de la locul de muncă, condimentate cu fotografii mai mult decât senzaţionale. Dar las-o mai moale, pentru că unii dintre noi stau cam prost cu inima şi s-ar putea să nu suporte atâtea vedetisme. Poate în lumea ta imaginară toţi te admiră, femeile te doresc arzând în flăcări ca Anna Lesko, iar părinţii îşi botează copiii cu numele tău, în speranţa că vor ajunge ca tine. Dar în viaţa reală, ai demonstrat că ai un IQ negativ, ce tinde spre minus infinit. Iar asta plus nivelul de penibilitate de care dai dovadă reprezintă combinaţia letală. Dacă ar fi să-ţi fac un scurt portret psihologic (atât cât îmi permite mintea mea de moldovean incult), aş spune că ai mai multe frustrări decât travestitul Naomy. Bănuiesc că toată viaţa ai fost retras, fără prea mulţi prieteni (în afară de un câine şi un prieten imaginar). Oamenii răi te ignorau de parcă ai fi fost invizibil, fără să le pese de amarnica suferinţă pe care ţi-o provocau. În mintea ta bolnavă (pardon, genială) ţi-ai jurat că va veni vremea când vei deveni cineva, si toţi vor regreta faptul că te-au rănit. Iar acea vreme a venit în momentul în care te-ai angajat la radio. Acum e clipa răzbunării tale, când trebuie să le arăţi celorlalţi cât de sus ai ajuns. Lasă-i să sufere cum ai suferit şi tu, pentru că nu vor ajunge niciodata atât de sus ca tine… Din fericire… Asta aş spune despre tine dacă mi-ar permite mintea mea îngustă de moldovean. 😉

Sincer să fiu, am observat că în Bucureşti există mai mulţi ţărani decât în orice altă localitate din ţară. Dacă aş gândi ca tine, aş considera (pe bună dreptate) Bucureştiul un sat mai mare. Dar din fericire, cei 7 ani de acasă nu-mi permit să-i bag pe toţi în aceeaşi oală. Ar fi nedreaptă pentru ei alăturarea cu tine. Oricum, eşti dovada vie că Darwin nu avea dreptate. Oamenii nu se trag din maimuţe, ci unii dintre ei involuează în primate.

PS: Nu mai critica greşelile gramaticale ale lui Spawn. Din câte văd eu, pare că omul a uitat mai multe decât ai putea tu învăţa vreodată. Dacă în gimnaziu ai cam lipsit de la orele de română, învaţă de la cei care au frecventat şcoala.
PS2: Nici n-ai idee câtă fericire mi-a inundat sufletul, datorită onoarei de a lăsa câteva cuvinte pe pagina ta. Ţi-aş cere un autograf, dar mai aştept până termini de studiat Abecedarul.

Dacă nu v-a convins ce e mai sus de caracterul lui Goofy, va mai spun că acesta se laudă că a făcut gimnastică în copilărie. Citez: „aşa cum face orice băiat normal”. Lucru care mă face să cred că am crescut într-un mod extrem de anormal, ţinând cont că n-am fost atras niciodată de activităţi feminine. În plus, omul are ceva şi cu inginerii, pe care îi consideră mai proşti decât blondele sau poliţiştii. Chiar se laudă într-un post că mama lui şi-a dorit să-l facă inginer, dar din fericire el a fost mai deştept şi a ajuns la radio. Într-adevăr, mare noroc… Nici nu vreau să-mi imaginez în ce mod ar fi putut fi afectată economia României cu un asemenea inginer. Şi nu în ultimul rând, trebuie să menţionez că există câteva voci care susţin că domnul Cartoon Network ar fi un mândru reprezentant al Comunităţii Gay… Încerc să nu comentez preferinţele sale sexuale, deşi nu pot spune că nu mă aşteptam la asta.

Concluzia e mai mult decât simplă. Laurenţiu State nu e decât un alt distrus ce se crede superior doar pentru că locuieşte în Capitală, cu un vid absolut ce îi umple spaţiul dintre urechi, primul om din istoria omenirii care a reuşit performanţa de a fi respins de o gonflabilă. Iar dacă ţinem cont de faptul că până şi un prezervativ i-ar cere taxă de protecţie, chiar nu mai rămâne nimic de spus.

PS: Laurenţiule, ştiu că ai să citeşti asta, oricât de greu ţi-ar fi (încearcă să urmăreşti rândurile cu degetul pe monitor). Aşa că te întreb un singur lucru: ştii de ce au moldovenii steaguri în faţa caselor? Pentru că li se fâlfâie de cei ca tine. Roagă-te să nu cunoşti vreodată un moldovean faţă în faţă, că sigur îţi va demonstra de ce îţi este superior din toate punctele de vedere.

3 Răspunsuri to “Discuţii deschise printre minţi încuiate”

  1. In locul acelui „fundas” nu mai scoteam capul in lume dupa replica de mai sus!

    Apreciază

  2. Asta ar însemna ca el să înţeleagă ceva din ce i-am replicat. Şi nu cred că e posibil aşa ceva. Dar nu trebuie să aruncăm cu pietre în asemenea oameni, ci să-i înţelegem. Şi poate să-i mutăm pe toţi departe de noi, oamenii normali, eventual în junglă. Adică în habitatul lor natural.

    Apreciază

  3. Alexandra Says:

    Urât.
    Un singur lucru te rog: nu îl băga pe Snoopy în ecuaţie că e prea simpatic să fie asociat cu aşa „ceva” :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

