România = Zona Crepusculară (223)


Din câte am înţeles, „experţii” OTV-ului s-au întrecut în acea seară în a-şi demonstra „profesionalismul”, cu declaraţii de genul: „S-au găsit 30 de picături de sânge care înseamnă în jur de 3ml. Întrebarea este: unde sunt ceilalţi 5 litri?”, “Am văzut eu într-un film că este necesară doar o picătură de sânge pentru a determina ADN-ul”, “Am văzut eu pe Discovery cum…” După atâtea vorbe „de duh”, nu mai miră pe nimeni faptul că au furat mirese de la nunţi pentru a le întreba ce părere au despre mult prea senzaţionala şi mult prea dispăruta Elodia. Partea bună e că lui Diaconescu nu i-a trecut prin cap să cerceteze misterioasa dispariţie a miresei, într-un nou serial de 360 de episoade.

Lasă un răspuns

