Degeneraţia Hai Faiv (22)


Este bine ştiut faptul că mass-urile reprezintă esenţa vieţii de haifaivăr. Nu simţi că trăieşti cu adevărat dacă nu dai mai departe 163 de mass-uri pe zi, nu înainte de a le citi pe toate şi a copia într-un fişier word pe cele mai „funny” sau „sweet”. Acestea sunt păstrate doar pentru a le putea trimite tuturor din lista ta de încă 50 de ori, pentru că orice glumă este mai amuzantă cu cât o citeşti mai des.
Deoarece emisiunea mea se ocupă şi de dedicaţii sau mesaje, sunt nevoit ca în timpul emisiei să folosesc id-ul radioului. Iar cum majoritatea „prietenilor” din listă sunt sub 15-16 ani, primesc zilnic zeci de mass-uri. După ce primesc pentru a 47-a oară acelaşi mass, încep să-mi pierd calmul şi să întreb copiii de sănătate. Mai jos puteţi citi o discuţie aproximativ exactă cu o haifaivără de 13 anişori, care mi-a trimis ieri un mass de genul: „Scz d mass acu lam primit si yo. da dak trimeti la toata lumea din lista ta masu asta, apoi dai Ctrl+D, o satzi apara numele la pers. ubita la status!!!!!!! nu e vrajeala!!! incerca-ti k kiar asa e!!!!”

Eu: Ai incercat?
Crazy Rock Princess: da…. 😦
Eu: Si?
Crazy Rock Princess: si ce?
Eu:
Ti-a aparut numele la status?
Crazy Rock Princess: nu… doar mi sa inkis mesul… :(((((((
Eu: =)) =)) =)) =)) =))
Eu: Si nu te asteptai la asta?
Crazy Rock Princess: nu…
Eu:
Chiar credeai ca o sa-ti apara numele?!?
Crazy Rock Princess: da… 😦
Eu: De ce?
Crazy Rock Princess: nush…
Eu: :)))) Mersi pt. portia de ras. Tine-o tot asa ca esti tare. =))
Crazy Rock Princess: npc
Crazy Rock Princess: thxs

Când o persoană crede că iubirea are legătură cu messenger-ul şi chiar îţi mulţumeşte pentru că râzi de ea, tragi concluzia că acea persoană nu e chiar ceea ce numim noi geniu. Sau om. Iar dacă tot le plac haifaivărilor mass-urile, le dau şi eu unul:

„Dacă trimiţi acest mesaj tuturor celor pe care nu-i ai în listă, apoi spargi monitorul cu capul, torni apă fiartă peste unitatea centrală, îţi arunci telefonul pe geam şi îţi scrii numele cu un cui ruginit pe ecranul televizorului, îţi va apărea numele în buletin şi poza în ziare. Dacă nu trimiţi, vei fi blestemat 7 ani şi 3 minute, mă-ta n-o să te mai lase să stai pe net iar persoana iubită te va înşela cu cea mai bună prietenă a vecinei colegei surorii nepoatei vărului soacrei străbunicului unei fete pe care nu o cunoşti. Nu e vrăjeală! Dă mai departe până nu e prea târziu (adică 12-1 noaptea, când mă duc să mă culc).”

2 Răspunsuri to “Degeneraţia Hai Faiv (22)”

  1. prietene,esti cel mai tare.asa texte nu gasesc des.am ras cu pofta.continua tot asa.bravo.

    Apreciază

  2. Mulțumesc!

    Apreciază

Lasă un răspuns

