Degeneraţia Hai Faiv (27)


Cum să lipsească de pe Hai Faiv tocmai vedetele? Mai ales cel mai plin de E-uri superstar, adică Florin Salam? După atâtea ficiuringuri de succes mondial şi intergalactic cu vedete consacrate (atât în ţară, cât şi la ţară) precum Costi Ioniţă, Daniel@ Gyorfi sau Paula Seling, s-o fi gândit cabanosul că e momentul potrivit pentru a evolua spiritual, şi şi-a făcut cont pe Hai Faiv. Sărim peste faptul că interesele lui sunt „…sa-mi dea Dumnezeu sanatate!” iar citatul său preferat este Daca nu esti invidiat, inseamna ca nu existi!”. Apreciem faptul că nu are comentarii personale la poze, aşa cum obişnuiesc mai toţi haifaivării, deşi e de înţeles faptul că maneaua şi scrisul nu prea au ce căuta împreună. Dar dacă domnul Cârnat va dori vreodată să-şi orneze fotografiile de pe Hai Faiv cu anumite comentarii personale, i-aş recomanda să folosească titluri ale „capodoperelor” sale manelistice. Deoarece nu cred că ar exista anticoncepţionale mai bune decât fotografii ale lui Florin Parizer, cu titluri de genul: „Iar am pus-o”, „Cât mă poţi plăti să-ţi dau mintea mea o zi?”, „Cineva mă sună cu număr privat”, „Citesc Biblia şi plâng”, „Am norocul scris în frunte”, „Am luat 7 trandafiri”, „Am bărbatul cu noroc”, „Au luat şmecherii vacanţă”, „Aud stelele din noapte”, „După aeroportul din Palermo”, „Eu sunt bomba nucleară”, „Gras şi frumos”, „La Paris e capitala”, „Merg milioanele bară la bară”, „Nu vă spun secretul meu”, „Şmecheria şmecheria, să fii boss în România”, „Vreau să beau să mă fac mangă”, „Te-a zăpăcit banii, te-a înnebunit şmecherii”, „Sex non-stop”, etc…

Lasă un răspuns

