Degeneraţia Hai Faiv (28)


Citat: “Stau si numar zilele Si imi sterg lacrimile Calendarul este plin Nu pot la tine sa vin”

Fir’ar ei să fie ăştia care au inventat calendarul plin, în loc să lase câteva zile libere şi pentru sărmana fată. După ce că o ţine mă-sa în casă numai în chiloţi şi ochelari de soare, o mai necăjesc şi ăia cu calendarul. Fie vorba între noi, nu înţeleg de ce îşi şterge lacrimile de pe chiloţi, dar am două soluţii pentru problema ei existenţială:
1. Să-l cheme la ea pe nefericitul căruia i-a dedicat „poezia”, că poate ăla are un calendar mai vechi cu zile libere.
2. Să nu mai stea cu picioarele goale pe gresie că îi răceşte şi ultimul neuron, fără de care nu va mai putea compune asemenea poezii cu lirică bălegoasă.

Sincer să fiu, i-aş da zile de la mine, vorba „şlagărului”. Dar tare mi-e că o să încerce să le numere şi pe ăstea, iar eu nu-s prea convins că fata ştie să numere.

Un răspuns to “Degeneraţia Hai Faiv (28)”

  1. mah,n-am nk q poza…
    insa citatul nu prea are vreo legatura…insa dak tu o vzi n-am nici o problema!poate te intelegi u mai bn decat altii!!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

