Degeneraţia Hai Faiv (36)


Ce face disperarea din unii. Dacă nu e în stare să-şi găsească o p*lă adevărată (am voie să scriu pulă?), merge şi una din ipsos. Bine că n-a găsit pe drum piticii de grădină din reclame, că intra la pârnaie pentru pedofilie.
Ca să nu fiu rău, am încercat să accept şi ideea că fata n-a avut bani să-şi plătească shaorma, iar bucătarul i-a cerut să presteze anumite servicii. Dar observând pozele din dreapta, am înţeles că ea e într-adevăr în călduri.

2 Răspunsuri to “Degeneraţia Hai Faiv (36)”

  1. Garden Girl Says:

    Banuiesc ca in imaginile din stanga e o patiserie. Nu-mi dau seama insa de unde, dar o sa ma feresc pe viitor de patiseriile cu bucatari din ipsos la intrare… For my own sake.

    Apreciază

  2. KLAUDYU Says:

    Ceva îmi spune că sărmanii bucătari sunt inofensivi. Dar e mai bine să stai cât mai departe de ei, că nu se ştie niciodată. Better safe than sorry.

    Apreciază

Lasă un răspuns

