Degeneraţia Hai Faiv (51)


Citat: “:”>……ma losesk:”>…:-j:)):P”
About Me: „poi imi place ff mult sa…..ador sa….iubesk sa…..tot timpul mi-am dorit sa……aaa….imi iau un kil de caramele si sa le manank singur:X:X:X=)))
Interests: „sa fuk mujki:>:))”
Favorite Music: „aventura…….50 cent….. guta….. salam……. usher…… dr.dre…… si sa nu uitam…… petrik matu stoian :>:))
Favorite TV Shows: „toate k nu ma uit la tv:)):P
Favorite Books: „deki va rog frumos sa nu fiti nesimtiti… k dak ma mai injuraty de mama va sparg ……..ma rog era aia ku scufita rosie de o aveam knd eram mik…….imi placea sa fuck avioane din ea;))>:)
Favorite Quote: „aaaaaa mache……aaaaa mache make mase uoache tache…..aaaaa……bhahaha:))

Geniu neînţeles sau complet cretin? Nu ştiu de ce, dar tind să aleg a doua variantă.

Lasă un răspuns

