Degeneraţia Hai Faiv (65)


Status: Care vrea sa am dezvirgineze?????Pe gratis bineinteles
About Me: Sunt o persoana dinamica,foarte comunicativa, simpatica, irezistibila…sar femeile p mine…ca au d c …si barbatii(mie imi pare bine…ca sunt cautat)…
Sunt o fire dezghetata(mereu in calduri), deschisa la tot felul d lucruri…jocuri erotice,perversiuni sexuale,de la dendrofilie pana la zoofilie,etc…dar sunt virgin
Favorite Music: Mihai Constantinescu,Margareta Paslaru,Gil Dobrica (ce astia nu e formatie???? …eu zic ca da…este)
Current Favorite Artists / Bands: Elton John ca e asa…mai homo ca mine…mi-as dori sa-i sparg rozeta…

Favorite Movies: Brokeback mountain-cel mai super film,m-am uitat de 9ori la el si am plans de fiecare data si nu inteleg ce au criticii de moda(sau film cum drak ii cheama) cu acest mirific film…
Favorite TV Shows: Din dragste-ca il iubesc p Ernest,Megastar ca imi place si mie sa dansez si dansez mai bine ca smily…eu l-am invatat breakdance

Favorite Books: Kamasutra,am citito in 3luni,nici acum n-am inteles nimik dar mi-au placut mult de tot pozele…faine faine poze
Favorite Quote
: Nu lasa p maine c poate face altul,Prietenul la rozeta s cunoaste,Nu da cioroiul din mana pt pasarica d p gard.

Sper că profilul ăsta e doar o glumă, la fel de proastă precum cel care l-a făcut.

Lasă un răspuns

