Degeneraţia Hai Faiv (75)


Cea mai tare declaraţie de dragoste posibilă. Citiţi cu atenţie, că merită:

Dacă nu mă crezi că te iubesc mult de tot. Şi nu pot să dorm şi mă gândesc numai la tine. Ştiu că vrei să vaci dragoste cu mine mi-a spus o păsărică nu se spune. Şi eu aş vreau să mămărit cu tine. Îmi place mult de tine. Şi plâng mereu ceam scris eu aici. Mi-a vost dor de tine. Să nu te superi pe mine că sânt nebună după tine. Ţie ţa fos dor de mine spune te rog frumos. Te rog frumos să spui lu tatăl meu că âţi pace de mine eu nu spun că mă bate. Dă-mi şi mie banii ăia care ţam spus ân telefon.

Ştefan

4 Răspunsuri to “Degeneraţia Hai Faiv (75)”

  1. Garden Girl Says:

    Is that a fag ? =))

    Apreciază

  2. KLAUDYU Says:

    Just a girl. A very stupid girl. I think… I guess we’ll never know for sure.

    Apreciază

  3. Garden Girl Says:

    Pai s-a semnat „Stefan”…

    Apreciază

  4. KLAUDYU Says:

    Ştiu că s-a semnat cu nume de băiat dar, dacă citeşti cu atenţie, observi că a scris că e nebună şi că vrea să se „mămărite”. Adică dă de înţeles că ar fi de gen feminin. Ori „Ştefan” e hermafrodit, ori e nehotărât, ori rămânem la prima mea variantă (a very stupid girl).

    Apreciază

Lasă un răspuns

