Adevărul despre pozele de pe Hai Faiv



Sau cum să ştii cu cine ai de-a face când vrei să agăţi pe Hai Faiv.

adevarul-despre-poze

PS: Textul nu îmi aparţine, doar am făcut traducerea din engleză şi adaptarea la limba română.

5 Răspunsuri to “Adevărul despre pozele de pe Hai Faiv”

  1. aldracublog Says:

    Ninja we shuriken’de no des?

    Apreciază

  2. No, samurai ikebana nagasaki sake.

    Apreciază

  3. aldracublog Says:

    Domo arigato gosemasai, Klaudiu sama! Watashi wa Baka-sama no des! Beware of the ninja!

    Apreciază

  4. Sepuku hiroshima bushido sumo yokohama godzilla sony tokio hotel, katana yokozuna judo karateka.
    Nu ştiu japoneză, aşa că nu ştiu ce am scris. Dar sper că nu am înjurat vreun ninja…

    Apreciază

  5. aldracublog Says:

    Frate, si eu sper! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

