Cele mai tari poze de pe net


Sau, cel puţin, cele mai amuzante pe care le-am văzut în ultimul timp.

11321231241151268738292102114123133142152162172181191201213221231241251

3 Răspunsuri to “Cele mai tari poze de pe net”

  1. aldracublog Says:

    Mi-am tras blogroll! Esti si tu acolo! Ultima postare imi dovedeste ca si meriti!

    Apreciază

  2. „Claudiu Acidu'”… Mi s-a spus în multe feluri, dar niciodată aşa. Mersi pentru blogroll şi mă bucur că îţi place ultima postare. Deşi, n-am niciun merit pentru pozele astea. Eu doar le-am găsit pe diferite site-uri şi le-am pus aici pe cele care mi s-au părut cele mai amuzante. Iar dacă doar ultima postare dovedeşte că merit să fiu la blogroll, cred că ar trebui să mă las de scris şi să pun numai poze aici. Sau nu.

    Apreciază

  3. fail siteul demult nu am mai ras asa

    Apreciază

Lasă un răspuns

