“Pula”, imnul copiilor din ziua de azi


Nu ştiu alţii ce cred, dar mie mi-e dor de „Feriţi-vă de măgăruş”, de „Abracadabra” şi chiar de „Kiki Riki Miki”…

pula

7 Răspunsuri to ““Pula”, imnul copiilor din ziua de azi”

  1. lolissima Says:

    lol :)) ce subtitrare inspirata =))

    Apreciază

  2. E destul de bună titrarea. Te ajută să înţelegi mai bine mesajul melodiei. Iar această „operă de artă” poate penetra cu lejeritate orice persoană, până în cele mai adânci şi întunecate colţuri ale… sufletului. Numai să nu-şi dea drumul înăuntru, că ne trezim naibii însărcinaţi cu cine-ştie-ce porcărie…
    Partea proastă e că, acum vreo două zile, m-am trezit fredonând melodia asta. Sper că nu m-a auzit nimeni, că ar fi intrat la bănuieli. Bine că n-am copii, că ar fi cântat „Pula” de dimineaţă până seara.
    Oricum, pentru un efect maximizat, aştept varianta manea la melodia asta. Şi sigur în România va ajunge un superhit.

    Apreciază

  3. lolissima Says:

    hahaha :)) o preia fernando de la caransebes

    Apreciază

  4. Nuuuuuuuuuuu… Am un profund respect pentru talentul lui, dar ăsta ne sperie copiii. Dacă face un „ficiuring” cu Romeo Fantastick, Naomi, Nikita şi Tarky, poate iese ceva. Posibil, chiar un noul imn naţional.
    Eu abia aştept să se întâmple asta, ca să am un motiv foarte bun pentru a fugi cât mai departe de România.

    Apreciază

  5. aldracublog Says:

    Mi se pare mie sau melodia asta provoaca stari maladive? Cred ca poate fi folosita pe post de instrument de tortura.

    Apreciază

  6. lolissima Says:

    Klau, mai traiesti?

    Apreciază

  7. Încă trăiesc. Am avut nevoie de o perioadă de recuperare, pentru că m-am torturat singur cu melodia asta. Dar acum sunt ceva mai bine, deşi doctorii mi-au spus că nu voi mai fi în stare vreodată să aud stereo…

    Apreciază

Lasă un răspuns

