Eu nu sunt Charlie!


images

Au trecut doar câteva zile de la atentatele din Franța și deja mi s-a acrit de acest subiect. Întreg mapamondul deplânge moartea acelor „eroi” uciși pentru libertatea de exprimare și se identifică cu ei, în timp ce blamează islamismul. Presa ne repetă încontinuu cuvântul „teroriști”, ca să ne intre bine în cap, liderii noștri pregătesc legea „Big Brother”, iar noi nu știm pe unde să ne ascundem de teama teroriștilor. Nici în ziua de azi majoritatea nu au învățat să cearnă informațiile primite de la mass-media, după cum bine se vede, preferând să înghită tot ce li se bagă pe gât, fără a se obosi să și gândească singuri. Măcar puțin. Dacă vrem să aflăm ce s-a întâmplat cu adevărat în Franța, ar trebui să știm contextul în care au avut loc acele atentate.

Pe 26 ianuarie 2014, francezii au protestat în Paris și Lyon împotriva evreilor sioniști și a francmasonilor, cerând Armatei să…

Continuarea aici.

16 răspunsuri to “Eu nu sunt Charlie!”

  1. Mai sa solidarizez cu musulmanii, dar mi-am adus aminte de echilibru.
    Cel mai bun articol pe care l-am citit pe tema data.

    Apreciază

  2. F bun articolul … de cine e facut? Daca este de autorul blogului merita mentionat …

    Apreciază

  3. Absolut toate articolele de pe blog sunt scrise de mine. Din moment ce sunt semnate cu numele meu, mă gândeam că se înțelege. Nu am niciun motiv să public articolele altora.

    Apreciază

  4. Thraxus Ares Says:

    Povestea asta s’a terminat convenabil pentru interesele unora. Incomozi scoși din joc, intimidarea dretului de exprimare, înfierarea musulmanilor – scopul statului Israel, anatema terorismului, etc.

    Apreciază

  5. bune observatii Claudiu, poate te-ar ajuta sa intelegi mai multe daca ai citit Frabato magicianul, legat de ceea ce reprezinta sacrificarea celor de la Charlie, care au facut jocul iluminatilor, pana cand a sosit momentul sa fie sacrificati. succes in continuare.

    Apreciază

  6. Am citit câte ceva. Mersi pentru sugestie! 🙂

    Apreciază

  7. deja lumea a loato razna, peste tot numai charlie charlie charlie, deja trage a facatura toata chestia asta, totu a fost organizat dinainte…..

    Apreciază

  8. Nu am cunoscut toate detaliile prezentate aici, nici macar nu am vazut caricaturile dar cand am auzit la stiri despre atentat si mai ales despre reactiile publice intai m-am gandit: ce revista iresponsabila, nu-si dau seama de consecinte? Si oamenii care se ambaleaza pentru „libertate” sunt si ei nauci? Ulterior am realizat ca de fapt isi dadeau seama foarte bine ce urmari vor avea tampeniile lor si faptul ca si-au asumat toate riscurile nu mi-a lasat nici o urma de indoiala asupra celor care stau in spatele acestor masinatiuni. Ma bucur ca a scris cineva un articol atat de cu bun simt si rezonabil, chiar nu gasesc alt cuvant mai bun decat asta. Multumesc

    Apreciază

  9. Felicitări celui ce a scris acest material ! are foarte mare dreptate! să respectăm ce este de respectat și să ne păstrăm bunul simț și discernământul pentru ceea ce facem ! SĂ NU NE LĂSĂM MANIPULAȚI !

    Apreciază

  10. adevarul iese la iveala Says:

    EXCEPTIONAL!!!!!!!!!!!
    Multumim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Apreciază

  11. Multumesc pt. acest articol, Claudiu. Mi-ai deschis ochii. In special conexiunea cu avioanele Malayesiene prabusite – nu gaseam nici o explicatie plauzibila cat de cat decat ca toti pilotii de aviatie din tara respectiva sunt niste tonti toti…

    Te rog mult, continua initiativa. Incerc sa subscriu la tot ce postati nou de acum incolo.

    Apreciază

  12. Atentie! „Illuminee” are mai multe sensuri in franceza. Probabil ca Hollande nu se referea la illuminati.
    http://www.larousse.fr/dictionnaires/francais/illumin%C3%A9_illumin%C3%A9e/41564

    Apreciază

  13. Poate că nu. Sau poate că da. Dacă voia să se înțeleagă clar că se referă la fanatici, ar fi putut folosi cuvântul „fanatiques”. Ceea ce mă face să cred că a folosit intenționat acest cuvânt interpretabil, din care fiecare înțelege ce trebuie să înțeleagă.

    Apreciază

  14. Vă mulțumesc tuturor pentru aprecieri. Pe care nu le merit, ținând cont că nu am făcut decât să scriu ceea ce văd. Ceea ce nu e mare lucru.
    Cum acest blog este doar o rezervă (motiv pentru care nici nu m-am ocupat de îngrijirea lui), vă aștept pe blogul meu principal: https://secretelezeilor.wordpress.com.

    Apreciază

  15. Apreciez foarte mult acest articol. Ideile sale sunt cele notate de mine in jurnalul personal pe data de 12 ianuarie 2015. Nu am aptitudinile necesare pentru a scrie atat de coerent si logic. Il felicit pe autor. Sa mai scrie. II sugerez sa se uite un pic si asupra Ucraienei, unde se reia modul de comportare identificat de mine ca fiind inceput in Cuba la data de 15 februarie 1898, continuat cu Berlin – 27 februarie 1933, Gleiwitz – 31 august 1939, Pearl Harbour – 7 decembrie 1941, atacul cu bombe de mortier a pietii centrale din Sarajevo, New York – 11 septembrie 2001, doborarea avionului malaesian din estul Ucrainei in 2014, atacul cu rachete de la Mariopol.

    Apreciază

  16. Foarte interesant punct de vedere !

    Apreciază

Lasă un comentariu