Temă de nota 10


Pentru că n-am mai scris nimic de ceva timp, m-am gândit că a venit momentul să o fac. Asta pentru că s-a întâmplat un lucru extraordinar. Cum ce? Am trecut pe la fuckultate, logic. N-o fi ceva prea interesant pentru voi, dar pentru mine e mai senzaţional decât orice emisiune a lui Dan Diaconescu în Direct. Asta pentru că n-am mai fost pe acolo de vreo 2 ani…
Colegii mei nu s-au schimbat prea mult. Johnny e tot negru , Oana e tot nebună, Mirabela tot blondă (mai ales la minte), Cruceanca e tot curvă iar Steluţa poartă în continuare sutiene cu burete. Doar Răzvan a avut curajul să schimbe ceva la el şi s-a tuns, renunţând la ditamai coama. Fie vorba între noi, chiar dacă el spune că a renunţat la păr pentru ca îi era cald, eu cred că l-au tuns hingherii când l-au prins fără bilet în autobuz. Dar rămâne între noi…
Revenind la scopul vizitei mele prin fuckultate, partea şi mai senzaţională e că am dat vreo 4 examene (pe care le-am luat, bineînţeles). Iar cireaşa de pe colivă o constituie faptul că am predat şi o temă, deşi n-am mai facut teme din clasa a opta (Doamne, m-am stricat de tot… ). Profa respectivă ne-a cerut să facem o reclamă la ciocolată. Şi pentru că vroia o idee nouă, ceva ce nu s-a mai văzut, m-am gândit sa îi fac pe plac. După o lungă meditaţie (aproximativ 2 secunde), ideea a apărut. Ciocolată neagră este, maro este, albă este. Verde eu n-am văzut. Şi aşa s-a născut ciocolata cu maryjuana. Bineînţeles că profa a râs când a văzut rezultatul şi m-am lipit de un 10 cu felicitari. Mai bine dădea o bere…
Reclama cu pricina se poate observa deasupra textului. Iar dacă vreun investitor ar vrea să-mi puna ideea în practică şi să scoată pe piaţă ciocolata cu maryjuana (cu riscul de a sta ceva timp după gratii), aştept oferte şi, eventual, numărul de telefon al unui avocat bun.

Lasă un comentariu