Nikita dusă la montă sau zoofilie pentru audienţă


Atenţie! Această înregistrare nu este recomandată persoanelor cardiace sau slabe de înger. Crează repetate stări de vomă, palpitaţii ale inimii, sângerări ale glandelor lacrimare, avorturi spontane, impotenţă permanentă şi tendinţe sinucigaşe. De asemenea, măreşte dioptriile cu aproximativ 600% şi ridică mari semne de întrebare legate de existenţa lui Dumnezeu. Este cea mai eficientă metodă de a pedepsi copiii obraznici şi de a dresa cele mai sălbatice animale. Poate fi folosită în timpul ritualurilor sataniste pentru invocarea celor mai terifiante creaturi ale Infernului sau ca instrument de tortură a prizonierilor de război. Vizionarea acestui material se va face doar pe cont propriu, fiecare privitor fiind responsabil pentru efectele adverse ce îl vor modifica, mai mult ca sigur, atât psihic cât şi fizic.

Comedie? Horror? Film erotic? Singurul lucru cert e că, după vizionarea acestui filmuleţ, copiii nu se vor mai uita sub pat după monştri, înainte de culcare. Ci vor dormi doar sub pat, de frică să nu se trezească cu Nikita lângă ei.

9 răspunsuri to “Nikita dusă la montă sau zoofilie pentru audienţă”

  1. lolissima Says:

    ai revenit? ce bine! dar ai revenit in forta vad ca, cu stiri horror si din astea :)) io refuz sa vad asa ceva :)) imi pare rau, sunt slaba de inger, nu vreau sa am o criza ceva dupa vizionarea „filmului erotic” 😉

    Apreciază

  2. aldracublog Says:

    Bine ai revenit. Maricel hiatusul, dar si la mine a fost la fel. Sa inteleg ca si tu ai terminat facultatea in „valul doi”?

    P.S. S-a sictirit femeia pe mine. I-am zis ca nu mai pot presta dupa ce am vazut filmuletul cu Nikita. VDC :)))

    Apreciază

  3. Bine v-am găsit. Facultatea e terminată demult. Pauza mea e legată de altfel de lucruri. Să spunem că, metaforic vorbind, mi s-a virusat sistemul şi am avut nevoie să mă retrag puţin în service, pentru reparaţii. Vina e a mea pentru că, la ultima conexiune, am dezactivat intenţionat firewall-ul şi am lăsat viruşii să intre. Din fericire nu au produs mari pagube, care să nu poată fi reparate. Partea de software e ca nouă, deşi la partea de hardware mai am de lucrat (trebuie date jos kilogramele acumulate de sărbători). Am curăţat sistemul, mi-am instalat un nou antivirus plus câteva upgrade-uri, iar firewall-ul e mereu activ. Acum doar o conexiune bună să prind, şi totul e ok.
    Lolissima, sper nici să nu vezi vreodată aşa ceva. N-aş dori asta nici măcar duşmanilor mei, darămite ţie. Aldracu, îmi pare rău pentru tine. Arată-i femeii tale filmuleţul, şi poate o să te înţeleagă. Iar pentru rezolvarea problemei tale, cred că ai nevoie de o cură de Playboy. Vreo 2-3 luni de uitat la femei adevărate încontinuu şi poate îţi revii măcar puţin. Ţi-am zis că Nikita goală face mai multe victime decât Godzilla în Tokio…

    Apreciază

  4. Uitasem… VDC!!! :))

    Apreciază

  5. va dati seama cum o sa fie chestia asta (ca femeie mai greu poate fi numita) la influenta modificarilor hormonale? Dar mai ales ca va aduce un brotac ca ea pe lume? Aoleoooooooooo

    Apreciază

  6. Dacă are hachiţe de borţoasă, o chemăm pe Savarina să-i mai modifice o dată hormonii şi să o liniştească de tot. Iar avortonul ei cred că e un semn al sfârşitului lumii. Nu cred în poveştile din Biblie, dar tare mi-e că Nikita va naşte Antihristul din Apocalipsa lui Ioan. Că nu poate ieşi ceva bun dintr-un asemenea monstru. Eu prefer să înfrunt Armaghedonul cu pieptul înainte, decât să trăiesc în aceeaşi lume cu Nikita şi cu odrasla ei.

    Apreciază

  7. aldracublog Says:

    Cred ca pe burtiera ar fi trebuit sa scrie: „Dovada ca Nikita e om” sau „Dovada ca Nikita e femeie?”.

    Apreciază

  8. nu inteleg de ce scrieti despre prosti.

    Apreciază

  9. Sincer sa fiu, nici eu nu stiu…

    Apreciază

Lasă un comentariu